Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
183

Over mij

Ik heb een mindere periode achter de rug, ben uit een dal gekrabbeld en ik ben weer vol energie om ertegenaan te gaan. Er zijn inmiddels alweer mooie dingen gebeurd, waaronder een nieuwe relatie en deze fietsreis, waar ik mezelf 100% ga tegenkomen, staat op het programma!

En ik hou gewoon van sportieve uitdagingen..

Over mijn reis

Sommigen denken wat een gek dat hij deze fietsreis gaat maken en sommigen vinden het te gek, het zei zo. Al langer speelde in mijn hoofd dat ik een fietsreis wilde maken, alleen van het wanneer, het hoe en het waarheen had in geen weet. In oktober eindigde mijn relatie en het enige waarvan ik toen zeker wist dat ik het echt wilde gaan doen was deze fietsreis maken. Hiermee werd er 1 van mijn big five geboren. Ik heb toen de knoop doorgehakt om het daadwerkelijk ook echt te gaan doen. Alleen wist ik nog niet echt waarheen en hoe. Wanneer was wel direct bekend, namelijk direct na mijn laatste tentamen op school. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om met de fiets langs de Franse kust te gaan rijden, waarna ik via de Pyreneeën ga afdalen richting Bilbao.

Bezochte landen

Ik heb 4 landen (2%) bezocht:

België, Frankrijk, Nederland, Spanje.